Aktivita na blogu

by - ledna 01, 2016

Jak jste si dozajista všimli, tak tu bylo dlouhou dobu mrtvo a za to se neskonale omlouvám. Vím, že je to klišé, ale bohužel pravda - nebyl čas.

Nejdřív to byla maturita, pak brigáda přes celé léto, dovolená a nakonec vysoká - dostala jsem se na práva. A protože do Brna, což je od mého bydliště nějakých 60 kilometrů minimálně, tak nastalo stěhování. A pak mě překvapila příprava, protože nějaká do seminářů být musela. A než jsem se nadála, tak přišly seminárky, zápočty a teď je zkouškové.

26.1. mám ale poslední zkoušku a potom mám naplánované nějaké ty změny.  Designem blogu počínaje a rozšířením záběru obsahu konče :)
Než skončím, tak mám v šuplíku nějaké ty recenze, takže je postupně budu přidávat, než nahrabu čas k sepnání nových článků.


Doufám, že jste na mě úplně nezapomněli nebo nezanevřeli :)

Hanulla

You May Also Like

0 komentářů