TGL + TIS: Moje nová posedlost, aneb všechno, co jsem posbírala

by - prosince 07, 2012

Ano, vidíte správně. Ještě pořád neschopná napsat recenzi, tady je v podstatě všechno, co jsem si ať už v pc nebo v záložkách nasbírala o Zlaté lilii nebo o The Indigo spell, které vyjde až v únoru 2013.


A ještě malé upozornění...

POKUD JSTE NEČETLI ZLATOU LILII, TENHLE ČLÁNEK JE VYSOCE SPOILEROIDNÍ

Pro úplný začátek se seznámíme s herci, co hrají v klipech Sydney a Adriana :) 
Tak čím začít? Třeba hláškami ze zlaté lilie.. :)

 
 


No, tak myslím, že víc oficiálně uveřejněných hlášek jsem nenašla... zdroj fotek :)

A teď fotky z natáčení klipu? Nebo ne... samotné klipy... :) 



A jak to vypadalo před točením klipů? Můžete se podívat sem, já sem dám jenom nějaký výběr s fotek :)


Výběr šatů na "Blackout"

Fotka z Blackoutu
Co k tomu říct? Nic jede ve stylo Adrian Ivaškov :D

Kiss scéna ♥

Nakonec ještě fan kresba :)
A ještě pár fotek... jak to vypadá v zákulisí? :)
 
Daisy (Sydney) se pilně učí... :)

Podle dohadů, ten vlevo je Marcus... :)

Co říct? Opravdu zajímavá fotka :D
pošlete mi ho domů :-O :D
Neflákat a točit! My si můžeme ukousat nehty samýma nervama!
Yep, takže to je Marcus... Adrianův pohled... :D ♥
Podle ofic. komentáře u fotky - mají dotočený booktrailer pro TIS
A konečně to něco málo z co víme o Indigo spell...
Nejdřív nás 'trápili' obálkou bez tetování...
Pak jsme se dočkali finální verze...


A pak začalo mučení v podobě hlášek...



No a pak se to ještě zhoršilo... protože byla uvolněna první kapitola TIS, ke které jsme se ale my nemohli dostat... ale teď... kdybyste si to chtěli přečíst... :) 


The Indigo spell na Goodreads :)




No, takže tenhle článek je názornou ukázkou, jak to vypadá, když jsem něčím posedlá. Začínám si připadat jako třináctiletá fanynka ječící, jen když uvidí novou fotku svého idola...

A co vy? Četli jste Zlatou lilii?  Těšíte se na The Indigo spell? :)

You May Also Like

0 komentářů