Mám přečteno: M.T. Majar - Hot Boys

by - července 19, 2012

Název: Hot Boys
Autor: M.T. Majar 
Nakladatelství: FANTOM Print
Způspob vydání: e-book
Počet stran: 164
Vyšlo: 11/7/2012

Anotace:
Striptéři nikdy nebyli víc k sežrání. Přísahám.
Chrise a jeho žhavé kolegy si zamilujete a na konci se s nimi nebudete chtít rozloučit. Jsou sexy, jsou zábavní. K tomu připočtěte pořádnou dávku smyslné erotiky, trochu napětí a nějaké to tajemství z minulosti - a nejlepší knížka léta je na světě.
M. T. Majar dala romanci nový rozměr.
Kateřina Petrusová, autorka Nebezpečné lásky

Bezprostřední pocity po dočtení: Páni... tak to bylo... nemám slov... :))
*
Obsahuje spoilery!

 *

 České autorky bodují...
 Za poslední měsíc jsem přečetla 3 knížky od českých autorek, což je můj nový osobní rekord (Nebezpečná láska, Hladová přání a teď i Hot Boys).
M.T. Majar rozšířila řady českých autorek. Je možné, že ji znáte z povídkového webu Bez hranic.
Pro více informací, tudy se dostanete na autorčiny oficiální stránky :)


 Posadil jsem se na chvíli s ručníkem kolem ramen, dýchal jako po sakra dobrým čísle a sledoval obvyklou scénku. Tohle by bylo taky dobrý číslo, ale Frankie nezklamal. Už zase.
Tělo řeckýho boha a negativní test na IQ, neskutečná kombinace. - str. 1

Chris je přes den obyčejný účetní. Večer se z něj ale stává striptér, který to umí neuvěřitelně roztočit a má zástupy fanynek. Je si moc dobře vědomý svého vzhledu a i toho, jak na ženy působí a bere je jako spotřební zboží.
Momentálně ale prochází takovou existenční krizí a přemýšlí, co chce od života dál.
Tara je fotografka, která je proti svojí vůli dotažena do strip klubu, kde se potká s Chrisem. Jejich jedovaté slovní přesřelky, když se potkali byly neskutečně úžasné.
Ona je vlastně celá knížka psaná neskutečně čtivě. Vtipný dialogy, erotika, trocha napětí, tajemství z minulosti = úplně geniální počtení, u kterýho mi vůbec nevadilo být vzhůru do půl třetí do rána.

 Už od začátku jsem čekala, co tam bude za komplikaci. Totiž, kromě toho, žebyla Tara ze začátku proti Chrisovi naprosto imunní.
Takže když se tam objevil její psychopatickej bývalej snoubenec, bylo vymalováno.
Přečteno jsem měla během dvou dnů a na knížku se určtiě ještě jednou vrhnu, protože mě vážně bavila a dostalo se mi v ní všeho, co jsme očekávala tedy  sexy chlapů,trocha  romantiky, humoru i pořádná dávka napětí, kdy jsem si málem zničila manikůru, protože jsem si chtěla kousat nehty.

Sice mám tehle týden trochu "přestriptérováno", protože jsem byla s kamarádkou na filmu Magic Mike, který ovšem nic moc. Proto pokud hledáte nějaké nenáročnýé, ale zároveň dobré a kvalitní čtení, můžu Hot Boys jenom doporučit.
Jedna z věcí, které mě taky totálně dorazily byl "dodatek" Hot Christmas."
S Chrisem se loučím s verdiktem 9/10, který určitě potěší. Ten bod si nechávám pro případné pokračování :))

Další věc, na kterou se ale můžeme od M.T.Majar těšit je urban fantasy Vlci (ukázka - 1. kapitola je na konci Hot Boys) . Já jsem veeelký fanoušek urban fantasy a po přečtení té první kapči jenom slintám, a doufám, že knížka (tentokrát by měla vyjít snad ve vázané podobě) vyjde co nejdřív. :)

You May Also Like

0 komentářů